pondělí 5. prosince 2016

Vánoce!!!

Ahoj!
Strašně dlouho jsem se neozvala, ale ten čas tak nesmírně letí, že si ani nestíhám zavazovat tkaničky a měnit bundy... No a když už jsme u toho času, tak je tady to nejkrásnější období pod sluncem! Vánoce!! ♥


Asi se budu stále opakovat, ale ten čas nesmírně letí a já přečetla takovejch knížek, že to snad není ani možný! Taky proto jsem se rozhodla, že ty "nejky" Vám doporučím k Vánocům... :) No, tak snad se budou líbit a doufám, že aspoň jednu vyberete pod ten stromeček! 







Převážně to jsou knížky nově vydané, takže snad nebude takový problém je sehnat, nebo že si neuděláte ostudu a půjdete s dobou. Heh, tak jo, jdeme na to! 



Začnu těmi, které jsem si koupila v levných knihách! A protože v levných knihách mají opravdu levné knihy, čáru v rozpočtu si 100% neuděláte a zbyde Vám buď na jiný dárek, nebo druhou knížku, co říkáte? :) 


Kouzlo Vánoc od Cathy Kelly 
Já osobně jsem tuto knihu ještě nečetla, ale obal knihy je velmi roztomilý, z anotace jsem byla mile překvapena, tak uvidíme! :) Já čekám až opravdu nastane ten vánoční čas v pravém slova smyslu a na Štědrý den začnu! 
Možná udělá i kamarádce radost, tak zkuste mrknout! :) 


Malý princ od Antoine de Saint-Exupéry
Tak tohle je moje srdcovka! Přečtu si jí tak 5x do roka a můžu jí číst pořád dokola a dokola...:) Snad Vám ani nemusim říkat, jak je tohle dokonalý dárek...:) V levných knihách je myslím za 89 Kč, ale bez barevných ilustrací.


Tak a teď z knižního klubu nebo bux.cz! Zjistila jsem, že Knižní klub už je samostatná jednotka, takže členství teď 100% doporučuju! :)

Moje srdce a jiné černé díry od Jasmine Wargaové
Nejdokonalejší knížka všech dob! Pokud se Vám líbí knihy typu jako Hvězdy nám nepřály, tak jste kápli na tu pravou! :) Jedná se o dívku, která chce spáchat sebevraždu a hledá k tomu parťáka! No, někdo by se našel... Tak šup, šup přečíst! A nebojte, dopadne to dobře! ♡


Hrdina od Samanthy Youngové
Všichni víte, že Samanthu Youngovou mám moc ráda, takže ani tady nemůžu vynechat a doopravdy ji velmi doporučuju! :) Recenzi tu brzo najdete! :) 


Ruka na zrcadle od Janis Heaphyové Durhamové
Příběh podle skutečnosti. Já se většinou těmto knihám vyhýbám, ale když už, tak pečlivě. Zní to divně, ale já opravdu až na Bílou Masajku a Odvlečenou nikdy nic nečetla, proto Vám tuhle určitě doporučuju, já z ní byla vážně na větvi a když si na to vzpomenu, tak jsem z toho hotová ještě teď! :) 


Útěk do samoty od Nicholase Sparkse
Heh, tak ani ten tu nemohl chybět! ♡ Musím říct, že je to opravdu silný příběh. Já o Sparksovi můžu mluvit hodiny a hodiny a doporučovat po každým slovu! :') Tenhle příběh je jak už jsem psala velmi silný a mám ho zarytý v srdci a kousek knihy Vám sem přidám... 
Lidé přicházejí, odcházejí, proplouvají vám životem - podobně jako postavy z oblíbené knížky. Když ji nakonec zaklapnete, už se o její hrdiny přestanete zajímat. Jakmile sáhnete po jiné knize, s novými postavami a novými příběhy, brzy zjistíte, že se soustředíte už jen na nový děj...


Tak, to by bylo všechno! :) Doufám, že Vám to alepsoň trošičku pomohlo...♡ 

Možná ještě jeden! Pokud máte šikovné ručičky, určitě by jste zvládli ušít třeba obal na knihu, nebo vyrobit záložku...:) 


Tak se mějte krásně! Užívejte advetní dny a nepodvádějte u kalendáře! :) Já se brzy zase ozvu. 

Vaše Verča♥

P.S.: Jak vypadá Vaše knihovna? (Nejsou to všechny knihy, nebojte.)




Žádné komentáře:

Okomentovat