neděle 17. dubna 2016

Blonďatá část naší dvojky!

Zdravím všechny čtenáře našeho blogu!



Konečně se taky do služby hlásím já, ta blonďatější část našeho blogu.
Jak už jste si určitě všimli, obě máme jednu společnou zálibu - knížky! Takže můžete očekávat spoustu příspěvků na toto téma.
Ode mě se také určitě dočkáte článků z oblasti fashion, mého volného času, hudby, filmů a jak už je vám jasné, knih.


A jelikož jsem obyčejná holka z malé vesničky, co bydlí ve slepé ulici, možná se s vámi podělím o výhody a nevýhody bydlení tady nebo o nových gumačkách! (joke :D )
Bohužel nemám takové štěstí na hodně volného času jako Verča, protože studuji gymnázium a učení a příprava mi zabírá většinu času, takže mé články nebudou určitě vycházet nějak pravidelně, ale bude se snažit, aby toho bylo co nejvíc a bavilo vás to!
Předem upozorňuji, že jsem blázen do Harry Pottera, Kurta Cobaina a do filmů a seriálů, takže na tyhle téma také určitě dojde!
Doufám, že se nám podaří společně tento blog udržet a vytáhnout někam výš! :)




Aby jste se také dozvěděli na začátek něco málo o mě, mám pro vás pár faktů:
1. Tvé jméno?
Tereza
2. Věk?
18 let 
3. Jaká je tvá nejlepší vlastnost?
Optimismus, stálý úsměv
4. Máš nějaké tetování, rovnátka nebo piercing?
Ano, Helix v uchu a naplánovaný termín na tetování
5. Hrála si někdy na nějaký nástroj?
Zobcová flétna, příčná flétna, kytara
6. Čím si chtěla být, když si vyrůstala?
některé holky princeznou, já popelářem (Y)

7. Máš nějaké zvířátko?Tři pejsky, dříve morčata, křečky, činčily, kocoura
8.Oblíbený film?
Napsat jeden je pro mě nemožné, jsem filmový maniak! Rozhodně všechny od Tima Burtona a  Harry Potter
9. Oblíbené seriály?
Pretty Little Liars,  American Horror Story, Teen Wolf, Glee, Young and Hungry, The Vampire Diaries



10. Oblíbené knihy?
Všechny od Stephena Kinga a sága Harry Potter
11.Oblíbená barva a číslo?
Rozhodně černá a číslo 26
12. Oblíbená skupina?
The Beatles, Nirvana





To by bylo zatím od mé maličkosti pro začátek vše, doufám, že všechno bude klapat a těším se na příště!
                                                                                                                                                xoxo Tess ♥

INSTAGRAM:  tess_sebikova




Žádné komentáře:

Okomentovat