středa 20. dubna 2016

UČÍME SE S BLONDÝNOU #1 !

UČÍME SE S BLONDÝNOU #1



Ahoj všichni!
Jak už možná víte, studuji na gymnáziu. Jsem ve třetím ročníku a už od prváku neslyším nic jiného než semináře k maturitě, maturita, vysoká škola. Většinou toho k učení bývá opravdu hodně, takže jsem si během tří let už našla nějaký ten způsob jak to všechno zvládnout a nezbláznit se z toho (i když ne vždy se mi podaří zůstat v klidu, znáte to). Takže bych se s vámi ráda podělila o moje vychytávky, rady a zkušenosti jak si ulehčit nebo vylepšit styl učení! Já osobně vždy při učení nachodím desítky kilometrů, protože nedokážu sedět na jednom místě a ještě se učit, takže mám pár svých způsobů, jak si učení ozvláštnit! Postupně budu v článcích vydávat všechny moje postupy, enjoy!







POZNÁMKY MÍSTO PÍSNIČEK
- k první ''metodě'' nebudeme potřebovat nic jiného než: mobil sluchátka !!!
- stačí si vzít připravené poznámky a namluvením do záznamů hlasu nahrát do telefonu!
- můžete pak stíhat učení i při jiných činnostech, a taky cestou do školy nebo ze školy, když vám teče do bot a vy nestíháte!






- určitě je to výhodné v tom, že nemusíte všude tahat sešity a učebnice, ale hlavně se učíte už namlouváním
- také je fajn nemuset pořád něco číst, stačí jen poslouchat






dost často mě chytne motivační nálada jak na učení, tak i na zdravý styl...


občas mě zase přepadne nevyspání z víkendu nebo z učení pozdě do noci...

a nebo moje nálada ''bez vína to nepůjde'' ! ( s touhle to jde nejlíp, osvědčeno!!! ) :)))))))))))))))))) joke


To by bylo pro první díl vše, doufám, že se vám článek líbil a třeba vám i pomohl!
Příště vám přinesu další typy na učení a info o tom, jak se prokousávám těžkými předměty já!

xoxo Tess

Žádné komentáře:

Okomentovat