středa 20. dubna 2016

Harry Potter jako životní styl

Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti !







Zdravím všechny!
Jelikož toto čtete, určitě jste si přečetli nadpis!
Jak už jste se mohli dozvědět v mém prvním příspěvku, do mého života neodkladně patří Harry Potter! ( i když název berte s nadhledem, samozřejmě)


Mnoho lidí začalo milovat tajemný svět kouzel J. K. Rowllingové teprve nedávno, protože se stal trendem, ale já jsem do něj vstoupila už před mnoha lety. Můžete si říkat, co na tom pořád vidím v osmnácti letech, když jsou to knihy pro děti, ale pro mě je to mnohem víc, než jen dětská kniha. Je to svět plný kouzel, magie a tajemství, do kterého utíkám od problému už doby co jsem byla malá holka, a i přes tu dlouhou dobu se do toho světa stále ráda vracím znovu a znovu. Stále také doufám, že jednoho dne v září mi přijde onen vysněný dopis a projdu nástupištěm 9 a 3/4!
Můj kouzelnický život začal před 11 lety, kdy nás ve škole vzali do kina na čtvrtý díl- Ohnivý pohár. Od té doby šla Hello Kitty stranou a nastoupil nově objevený koníček- Harry Potter. Další den jsem viděla zbytek dílů ( v té době nebyl ve filmové podobě ani Fénixův řád) a postupně jsem se snažila přečíst všech 6 vyšlích knížek, čímž také začala moje láska ke čtení. 
Během dalších let jsem se stala opravdovým Potterheadem a Harry Potter se stal mým únikem od reality, už to nebylo jen o hraní s klacíky a křičení kouzel na zahradě. Postupně jsem vyrůstala a vycházely další filmy a knihy, které mě opět uchvátili a já jsem je dokázala celý den číst nebo se na ně dívat- ano, měla jsem je vypálené ještě na DVD a v tu dobu to byla naprostá bomba.
S postupem času, když už byly na světě všechny knihy i filmy, mě Potter mánie neomrzela, ba naopak, se ještě prohloubila, protože s vyšším věkem jsem to vše začala vnímat a chápat ještě více.
Ještě dnes nedokážu pochopit,jak někdo mohl něco tak neskutečně úžasného stvořit, vymyslet tolik kouzel, postav, názvů, příběhů a sestavit tak kouzelný svět Harry Pottera.
Tímto jsem vás jen chtěla uvést do mé ''posedlosti'' touto ságou a také vás připravit na příspěvky o ní, na které se rozhodně můžete rozhodně těšit!
Přeji hodně štěstí s přijetím do Bradavic, moji milí čarodějové!

Neplecha ukončena!

xoxo Tess ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat