pondělí 25. dubna 2016

Něco k zamyšlení...

Ahojky!♥

Vzhledem k tomu, že jsem byla v neděli na brigádě a měla jsem toho plný kecky, tak jsem se rozhodla, že Vám napíšu jeden malý článeček o výhodách a nevýhodách brigády v supermarketu. A taky bych Vám chtěla říct, co mi tahle brigáda dala. :)
A také chci, abyste si uvědomovaly pár věcí, když vlezete do obchodu, tak do toho...



Výhody

  • je to brigáda, kde máte 100% jistotu, že Vás vezmou
  • některé supermarkety už jsou i velice dobře placené (např. Billa 70/75 Kč/hod)
  • přes léto naprosto ideální!
  • najdete tam milion přátel♥♥
  • máte super cute oblečení, nebo trička! 
  • zkušenost zaručena! 
  • chodíte ranní, odpolední, a ano někdy i celý den (ale pak Vás čeká spousta volna potom!)
  • nikdy tam neumřete hlady! :D :D 
  • jistota, že peníze dostanete :)

Nevýhody

  • jste neustále na nohou! (Ne, že bych si chtěla stěžovat, ale pak jste z toho hrozně unavený)
  • určitě berte nevýhodu i to, když jsou mezi sebou směny rozhádané, to pak jde na Vás z obou stran a je to k nevydržení
  • po dvouměsíční brigádě máte tak na půl roku alergii na lidi (potvrzeno)
  • jsem tam již 3 rokem a určitě berte nevýhodu i vstávání! :D
  • zákazníci! (Říkejte si co chcete, ale pokud má být člověk v supermarketu opravdu šťastný, tak to není jenom o spolupracovnících, ale i o zákaznících!)-tím chci říct, že když je na Vás někdo jak pes, nepozdraví, nepoděkuje a ani se neusměje (a že jich je hodně), tak jak se do té práce má člověk těšit? 

A co mi tahle brigáda dala?

Určitě spoustu přátel, hned se Vám tam líp chodí, když se máte na koho těšit! Já se tam třeba někdy netěším, když vím, že mají mezi sebou směny rozpory, to jdete na jednu směnu a pak na druhou a nevíte co máte dělat. (Zrovna teď tam maji problémy...)
Taky mě naučila si vážit pozdravu, poděkování nebo hloupýho úsměvu!!! Vážně, to Vám dělá problém říct 'Dobrý den'? Hodně se mi stává, že na mě lidi vyštěknou '20 deka týhle šunky!!'  a ani se na mě nekouknou. Nic. Je to smutný, od koho se má ta dnešní mládež učit, když toho nejsou schopny ani jejich rodiče? (Zamyslete se nad tím!)
I když mi to bude asi do života k ničemu, ráda jsem se naučila informace o produktech či celkově věcech co jsem tam dělala! (Byla jsem na koloniálu, zeleniny, mase, ale jinak dělám na lahůdkách!)
Taky mě hrozně překvapilo kolik se toho za den prodá! Víte, celou dobu všichni mluví, že nemají peníze, a pak jenom na lahůdkách lámou finanční rekordy! 
Skoro rok jsem se stala vegetariánkou (a zase se k tomu brzy vrátím) a nebýt toho, nikdy bych si nevšimla, kolik lidí toho sní a koupí a hlavně kolik zvířat kvůli tomu zemře! Já vím, že maso je velice důležité, ale když se prodá za den 100 kilo pražský šunky?? A že pražská šunka je jenom z jedné části těla? Šílenost! 
Taky je to moje první brigáda, takže mi dala i mega zkušenosti co se týče financí a všech možných papírů. 
A hlavně! Dala mi tu největší zkušenost a to je vážit si práce a peněz! Je to mnohem lepší mít svoje vlastní peníze, pomůžete tím nejenom rodičům, ale i sobě. A můžete být na sebe i hrdí, protože jste si na ty peníze vydělaly Vy sami. P.S.: Bacha na závislost! Je hrozný když jste zvyklí mít vlastní příjem peněz a najednou na měsíc/dva přestanete... :D 

Já vím, že supermarkety jsou až na posledním místě, ale zkušenost k nezaplacení a určitě Vám sundá na chvíli růžové brýle! Ty lidé v těch obchodech nejsou stroje, ale také lidé! A přesně ty, co si to nemyslí, bych přála, ať si to aspoň na týden zkusí jít na celý dny. :) Ono to zavře hubu všem. 

Tak jo, snad Vám aspoň tohle trochu pomůže při výběru brigády a 100% doporučujuu!! Vážně na léto ideální a jste bez starostí. :)

Mějte se pohádkově a buďte jako Billa, vždy s úsměvem! ♥♥

Vaše Verča

Instagram  - VERCA_HADACKOVA

Žádné komentáře:

Okomentovat