neděle 1. května 2016

2. Recenze

Zdravím moji milí!♥

Mám pro Vás novou a svým způsobem zvláštní recenzi! Jedná se o knížku, kterou jsem dostala od sestry a byl to můj první paperback! Dlouho se mi do ní nechtělo, kdo by chtěl měkkou knížku, že jo... No nelituji toho, že jsem si jí přečetla!♥ Pokud si chcete vážit víc lásky, rodiny a přátel... Najděte si čas na knížku P.S. Miluji tě!

"Milovat jiného člověka znamená vidět tvář Boží" -Victor Hugo (Bídníci 1862)
Hlavní hrdinka této knížky se jmenuje Holly, je to vdova po zemřelém, ale hlavně milovaném muži Gerrym. U Gerryho ve třiceti letech zjistili rakovinu v konečném stadiu. Než zemře, nechá Holly balíčky, lépe řečeno dopisy, kde dostává na každý měsíc nějaký úkol. Jednou je to karaoke, někdy návštěva Irska... Důležité je, aby zapomněla na smutek a žila dál. Pomocí své rodiny, přátel a nových lidí okolo sebe opravdu zapomene na minulost a začne žít nový život. Dokáže to ale? Má dost sil to bez něj zvládnout? Kolik sil jí to bude stát?

Ahoj, Holly, doufám, že trávíš báječnou dovolenou. Mimochodem, v těch plavkách vypadáš krásně! Doufám, že jsem pro Tebe vybral správné místo, právě sem jsme skoro jeli na líbánky, vzpomínáš? Jsem rád, že ses sem nakonec podívala... Prý když se postavíš na konec pláže ke skalám naproti hotelu a podíváš se jakoby za roh doleva, uvidíš maják. Řekli mi, že se tam srocují delfíni...moc lidí o tom neví. Vím, že delfíny miluješ... vyřiď jim, že je pozdravuju... PS:Miluji Tě...

Tahle kniha je opravdu unikát! Nikdy jsem se nezasmála a nebrečela najednou jako zrovna u téhle knížky! Myslím si, že každého smrtelníka může postihnout nemoc jako je rakovina, ale jste ochotni se s tím smířit? Máte nějaký recept, jak to všechno zvládnout? Ne.

Ještě teď když si přečtu nějakou z jeho kartiček, nebo se zahlédnu po knihovně a zastavím se u ní, vždycky si říkám, že má cenu žít. A život si užívat tak naplno, jak to jen jde! Každý den není růžový, no ne vždycky se stane, že je hned druhý den. Stresujete se, máte černo před očima a nevidíte nic hezkého. Říkáte si, jak už se těšíte až tady nebudete, až bude po všem, nechcete žít... Myslím si, že život je spravedlný a vždycky má cenu tady za život bojovat!
Tahle kniha je opravdu skvělá a nikdy jsem nečetla lepší! Asi se budu opakovat, že mi otevřela oči a naučila si vážit života... Ale od toho tady jsem, chci, abyste si z těch knížek něco odnášeli, chci, abyste měli lepší pocit. Knihy nejsou jenom o tom, že se jeden a jeden dají dohromady. Kdyby to takhle bylo jednoduché, knihy by neexistovaly. Opravdu si važte života, užívejte si ho se svými blízkými a nestresujte se! ♥
Neboj se znovu zamilovat. Otevři své srdce a následuj jej, kam Tě povede... a nezapomeň mířit ke hvězdám... PS: Vždycky Tě budu milovat...
 Hledejte v knihách sebe a svůj příběh! Najděte sami sebe. :)

Vaše Verča♥