pondělí 9. května 2016

Recenze #3

Huhuu! Ahoj všichni. ♥
Dneska pro Vás mám speciální recenzi. Asi normálně o těchto knížkách moc psát nebudu, protože prostě nevím, jak bych Vám to slušně napsala... :D No dneska mám pro Vás knížku GREY! Není to žádná novinka, takže Vám se napíšu jenom moje pocity z téhle úžasné knihy a pár vět.
Jistě si všichni pamatujeme éru padesáti odstínů šedi, kdy jste v knihkupectví nenašli nic víc, než pouta, masky a kravaty, proto tuhle éru ukončíme a zkusíme se zaměřit na pohled očima Christiana Greye! Jaký z toho máte pocit Vy, přijde Vám lepší?


Christian Grey je úspěšný podnikatel, ano, tohle slýcháme hodně často, ale jak moc ho známe? Jaký ve skutečnosti je, a co cítí? Hrozně mě překvapilo jeho jednání, chování a celkové myšlení. Určitě zapadne do Vaší skládačky neshod, každý z nás si 100% říkal, co dělá, co si asi myslí, jak a proč. 


Když jsem si tuhle knížku kupovala v angličtině, strašně dlouho mi trvalo než něco přeložím. Nejsem totiž takovej superman v angličtině a prostě celkově mi to nedávalo smysl, tak jsem řekla 'Fajn Hadáčková, koupila sis knížku, a naprosto zbytečně.', čekala jsem strašně dlouho (Jsem snad nějaká čekárna, nebo co?!) než vyjde v českým jazyce a musím říct, že čekačka stála za to! 



„Tak jaké to bylo?“ ptám se a sahám dovnitř, abych jí rozepnul pásy a odepnul padák.
„Bylo to mimořádné. Děkuju,“ přiznává a oči jí svítí radostí.
„Bylo to něco víc?“ ptám se a doufám, že si nevšimla, s jakou nadějí v hlase.
„Bylo to mnohem víc.“ Rozzáří se a já jsem najednou v sedmém nebi.
„Tak pojď.“ Podávám jí ruku a pomáhám jí vylézt z kokpitu. Když seskočí dolů, beru ji do náruče a tisknu k sobě.


Tahle kniha mi přišla víc rozepsaná, spoustu věcí jsem pak pochopila víc. Zdála se mi i také víc upřímnější a celkově lepší než celá trilogie. Christiana jsem začala vidět také v jiném světle. Co beru jako plus u něj je to, že vidíte veškerou jeho komunikaci, jak to v jeho práci vypadá, jeho emaily s Elenou, pohledy na Svět a celkově názory na Anastasii. 



Tuhle knihu 100% doporučuji všem! Má u mě 5 ***** !



Nebudu tu vypisovat co mi tahle kniha dala, protože každý si z tohohle příběhu odneseme něco jiného. :) Nejsem žádná odbornička, ale pokud se někomu tyhle recenze líbí, tak doufám, že od téhle doby bude hledat v knihách to, co já. 

Jednou když jsem přestupovala na druhý internát, tak jsem měla knížku v ruce. Prošla jsem s ní jenom schodiště, malou chodbu a pokoj. A úplně všichni na mě křičeli jestli jsem normální, že čtu. "Ty jako čteš?" zeptala se a koukla se na mě takovým tím pohledem typu 'Tak jsi magor?' Když jsem se jí zeptala, jestli s tím má problém, řekla, že ne, ale od tý doby se se mnou nebavila... Nesouvisí to už s recenzí, jenom jsem si na to vzpomněla, a chci tím teď říct, abyste nedovolili si brát to, co máte nejradši, protože to vaše společnost nepřijímá. :)

To by bylo vše, užijte si ten dnešní krásný den a užívejte života!♥
Vaše Verča

Žádné komentáře:

Okomentovat